woensdag 25 september 2013

Omroepen willen beleving digitaal verlengen

Commerciële en publieke omroepen proberen de kijker nog meer bij programma’s te betrekken. Via apps en in het geval van de VPRO een digitale tv-zender met een wekelijkse programmering. Gisteren presenteerden zij hun crossmediale activiteiten op Cross Media Café in Hilversum. Tot voor kort werden kijkers van Boer Zoekt Vrouw een week lang in spanning gehouden. “In de tussentijd was het niet de bedoeling dat de boeren hun mond opendeden”, vertelde Patrick de Koning, hoofd nieuwe media KRO, gisteren op het Media Park in Hilversum. Met de start van Boer Zoekt Vrouw Internationaal is de formule veranderd. In de Boer zoekt Vrouw Videochat op internet zijn voor het eerst nieuwe scènes te zien van Yvons bezoek bij de boeren. En wie echt niks wil missen kan altijd nog de bijbehorende app downloaden. Met de laatste nieuwtjes, weetjes en de boeren barometer die je vertelt wat voor weer het wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen